当然,这里什么也不会有。也从未有过。
而我很遗憾,所有的一切都让我们遗憾。


(洗脑循环.png)
I'll meet you at the divide,
你我将相遇于生死的界限,
to break the spell,
去违背它永恒不变的轮替,
A point where two worlds collide,it will re-appear,
两个世界碰触的那一瞬间将会重现,Yeah, we'll rebel,And we run,and we run,and we run,and we run,and we run,and we run,and we run,
所以我们不停奔跑,
Until we break through,
直至我们突出重围,
If I get high enough,
若我登上意念之巅,
If I get high enough,
若我踏足此境,
Will I see you again,
是否能够再遇见你,
I fill my lungs every night,
not long to wait,
为了不再过久的等待,
And if I do this thing right,
关于对与错,
I dream of our escape,
And we run,and we run, and we run,and we run,and we run,and we run,and we run,
所以我们不停奔跑,
Until we break through,
直至我们突出重围,
If I get high enough,
若我登上意念之巅,
If I get high enough,
若我踏足此境,
Will I see you agian,
我是否能够再遇见你。
《If I Get High》:

评论
热度 ( 10 )

© kaite-无言囤放基地 | Powered by LOFTER